» Förlåt för alla dessa webbcam bilder...

Hey! :)
 
Förut så dog datorn och efter det så dog jag. Man mår ju väldigt varierat av det här "sjukdomen", det går upp och ner och förut gick det nog klart n
                                                          e
                                                           r
för mig. Jag blev typ super trött och orkade typ inte göra något. Fast det har gått över nu. Men iaf har jag precis druckigt en kopp te med  socker och citron i och mumsat upp en chokladbit. Men lakritssmak. Hum... Smakade sådär. Det gjorde i alla fall susen för en piggar tjej! Och ebba har precis bakat. Eller bakat och bakat, hon har smält choklad och blandat med corn flakes. Muums! Och hon har faktiskt sagt att jag ska få den näst största!! :D

Nu ska jag göra något annat. Fixa lite färger på bloggen antagligen.  Sido-grejen med länkar, kategorier, senaste inlägg osv. är inge vidare snygg grå. Jag vill ha den typ ljusblå. Och så vill jag ha bakgrunden svart, haha :) Nä men jag får se, ni med!! :D


Förlåt för att det bara blir webbcam bilder... :/

Men nu gnyr Marley så jag ska se vad han vill:love:



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback