» Fan

Imorse vaknade jag med 0 feber. Gissa om jag blev glad?! Iaf låg jag hemma och mådde okej (min jävla hosta har ju inga planer på att försvinna, tyvärr) och hela morgonen spelade jag på mobilen. Jag mådde faktiskt helt okej. Imorgon när mormor och Lennart kommer hit kommer jag må bra! tänkte jag då.. Efter lunch tog vi bilen till triangeln och hämtade Ebba som precis hade slutat, fortsatte mot Farsta eftersom vi behövde köpa lite grejs. Men då ringde Daniel och sa att Marley hade kommit så vi fick i sista sekund svänga hemåt.
Marley blev väldigt glad när han fick se mig vilket var jättekul! Efter att ha fixat fram mat och vatten hoppade vi in i bilen och stack till Farsta, nu utan stopp. Vi handlade det vi skulle och åkte hem. Jag mådde ganska dåligt.

Jag bosatte mig i soffan och har legat där nästan ända fram tills nu. Vid middag behövde jag ju gå upp. Väl vid borde kände mamma på min panna och konstaterade att jag hade feber.

Skit också? Men det är ju trevligt att Marley är här. För er som inte visste det så ska jag passa honom i två veckor. Nora och hennes familj ska till Sydamerika (kan inte stava landet).

/mobilblogg



LifeIsAMovie - Sveriges bästa filmblogg
21 Oktober, 2011 - 18:52 / BLOGG: http://lifeisamovie.blogg.se/

Gillar du film? Då är våran blogg rätt för dig! Kolla in :)



Kram

/Jojjo

Alma
22 Oktober, 2011 - 18:52

Älskar din blogg!!!

DR
22 Oktober, 2011 - 18:52 / BLOGG: http://dajeroma.blogg.se/

Trevlig helg ♥

Matilda
23 Oktober, 2011 - 18:52 / BLOGG: http://artlove.blogg.se/

Svar: Tack så mycket!


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback