» Almis

Tjosan :)

Idag har jag varit mest med Alma. I morse så typ tvingade pappa upp mig för att gå med Marley halv nio?! Inte okej, fast om jag sak få dom där pengarna själv så måste jag ju anstränga mig... ;) Men iaf så träffade jag Alma lite innan lunch och så tog vi en lån promenad i svedmyra.
Sedan när vi kom hem så gick Alma hem till sig medans jag åt lunch och sedan så cyklade hem till henne och nu är jag här. Tada! Haha :D
Om ett tag så ska vi på badminton och efter det så ska jag, Alma och Anna gå bus eller godis. Hihi :) Det är ju så himlans kul att man inte kan sluta. Vi alla ska vara vampyrer, haha :) Det roligaste är ju nästan att få sminka och fixa i ordning sig.

PussOchHej :love:




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback