» ny duschad tjej och ny städat rum

Gud vad skönt det var att träna! Jag har ju inte varit ute på ett tag så det var ju lagom att starta med 2 km x 2 (alltså att jag först springer 2 km och sedan pausar jag och sen kör jag 2 km till) :) Jag joggade bredvid Alma, som cyklade, till badmintonen. Och när vi kom fram så bytte Alma om och sedan gick vi ner och träningen och körde hårt.Fatta vad skönt!! :D

När jag kom hem gick jag direkt ner och duschade. Också skönt!! ;) Och efter det så motstod jag lusten att blogga och städade mitt rum istället. Jag dammsög till och med ;) Och sedan var det mat och nu sitter jag här. Jag måste snart fixa lite till i morgon, typ leta upp en ryggsäck, packa ryggsäcken och lägga fram kläder. Jag ska nämligen försöka att göra så att mina mornar blir mindre stressiga.





[lisabjernhagen]
14 November, 2011 - 19:47 / BLOGG: http://lisabjernhagen.com

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret.


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback