» Tjenare!

Jag vet att jag uppdaterar lite sent efter skolan men jag har inte kunnat logga in på blogg.se tidigare...?? Undra varför?? Men vem bryr sig? Jag är inne nu och alla är lyckliga och glada.

Skolan var väl bra förutom att vi hade franska och att jag hade ont i huvudet. Jag kan faktiskt inte bestämma mig för vilket som är värst... B-språk eller NO? Vilket tycker ni är värst?
Jag fick fortsätta lite med mitt matteprov idag och på So:n så fortsätter vi att jobba med brott och påföljder. Igår så kollade vi faktiskt på en "rolig" hemsida om brott. Vi gjorde ett test tillsammans. Hihi, tror jag ska göra det igen snart. www.brottsrummet.se Man kan se brottsstatestiken för olika brott där oxå.

Hej då<3



Jennifer
11 November, 2011 - 15:23 / BLOGG: http://musicgirlz.blogg.se/

Sv: Ja den är faktiskt riktigt bra! Den kostar runt 4000 och är som en nybörjar kamera! Sen kan man ju köpa till massa objektiv, ska önska mig ett nån gång så man kan få coola närbilder.



Den jag har kan också filma in, och det är ju bra!:D


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback