» TJATJA

Hejsan hoppsan :)

Idag är jag glad. Det kan bro på att vi gjorde pannkakor på hemkunskapen och att jag tog lite socker. Haha ;) Men vet ni en fett wierd sak som hände idag? På matten var jag typ fett taggad på att jobba?? Hur kan det vara möjligt... Och på engelskan var jag seröst den enda som jobbade och inte störde. Eller inte den enda som jobbade men den enda som var tyst och koncentrerade sig. Alla snälla lungna typer blev jättestöriga bara för att vi hade vikarie... Jobbigt :( Nu känner jag mig typ jättenördig för att jag skrev det...

Men nu är jag iaf hemma hos Nora. Wiie :D *glad för att hon är tbx* Vi har planer på att åka till farsta och shoppa lite julklappar :) Najs! Man vill ju inte vara i typ sista minuten?
Men nu ska vi slappa lite och ja, så får vi se om vi drar ut :)

Glöm inte att anmäla er till tävlingen!




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback