» så jävla hemskt att folk vill såra

Den här dagen har verkligen gått åt helvete. Först var **** en riktig idiot, sedan så stannar mamma och pappa på teatern och snackar extra länge och Ebba vill inte sova förns dom kommer hem, så jag ligger där bredvid henne i en halvtimme innan dom kommer. När dom väl kommer så är jag skitarg, så arg att jag tappar datorn i golvet. Nu har datorn alltså en jättefin böjd kant och pappa är lite små sur. Men dator funkar iaf...

Allt det kanske lät rät så roligt, men det är inte ett dugg jävla kul.

(sorry, kanske inte så roligt att läsa om bara dåliga saker men jag behövde skriva av mig och bloggen var närmast xd ^_^)



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback