» provotestbloggen.blogg.se (alla som heter Anna besöker)

Hello!

Nu är jag hemma från allt. Dopet var mysigt. Det är ju underbart att träffa alla småsyssligar och stora kusiner och få umgås lite! :) Så mysigt att leka och kittla sin lilla sysling Gustav som skrattar AWSOME! <3333 Men en av dom hade dragit på sig en magsjuka så henne fick jag inte träffa :( Hennes föräldrar sa att hon verkligen velat träffa mig, men att dom inte ville att jag skulle bli smittad. Hur sött?!! :Love:
Medan lilla Calle döptes så stod ju han storasyster Greta där framme och fattade inte vad som hände utan sprang omkring och klappade sig på magen. Och näst minsta sysslingen Nora visade sig vara en liten väsk tjuv, haha :D Hon sprang iväg med sin mammas väska och sprang försökte rymma från sin mammas knä under dopet ;) Hon lyckades rymma en gång, haha! Ni skulle bara se hur söt och vild hon är :love:

Dessvärre har mamma kameran med sig nu när hon träffar sina kompisar, så bilder får komma sedan :)

btw. vad tycker ni om den nya designen? :)



Anna
27 November, 2011 - 22:46 / BLOGG: http://annasotiiz.blogg.se/

Haha. JAg gillade några ;) <333


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback