» Modell Ebba

Alma, jag och Ebba har precis kommit hem efter att ha hämtat Lizzy på hunddagiset. Nu sitter vi i Ebbas rum och Ebba tjatar på att hon vill ha sin dator men jag vill blogga. Och nu säger hon till pappa... Barnunge. Gaah :( Hihi, fast jag hör att pappa är på min sida mohahah :D

Sa jag att vi modellfotade Ebba förut? Det gick iaf bra. Vi fick faktiskt några riktigt snygga bilder på Bebbs <3 Och jag har registrerat mig på http://videofy.me så kanske jag kommer vidoblogga någon gång snart? Jag har oxå gjort så att jag kan göra det direkt från mobilen :) Smart!









Ett litet smakprov. Mera kommer sedan och kansle en film? Får se! :)






Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback