» LÄSKIGA SAKER SOM HÄNT MIG :O

- Jag och Nora var på långpromenad vid halv nio på kvällen. Vi had gått förbi svedmyras tunelbana, när en vit bil kom åkande med två rätt så unga männ i. Mannen i fönstet kollade på mig. Eller nej, han stirrade. Kanske två minuter senare kom samma bil åkande igen, fast åt andra hållet. Nu slängde dom bara en blick åt vårt håll. Yttligare två minuter senare kom samma bil igen fast den här gången sträckte den upp handen som i en vinkning. 100 meter efter det stannade bilen. Då var jag och Nora skiträdda och sprang som galningar. Undra vad dom ville..?

- Jag hade varit på toa och höll på att tvätta händerna när jag kollade mig i spegeln. Mitt ansikte så jätteknäppt och läskigt ut. Eller det där läskiga ansiktet liksom bara flimrade förbi över mitt normala. LÄSKIGT!! Jag sprang ut från badrummet direkt.

- Jag och Alma var ensamma hemma hos henne. Vi var på övervåningen och helt plötsligt hörde vi en skåpdörr slås igen. SKITLÄSKIG! Ingen annan än vi var hemma... Vi vågade inte gå ner.

- Jag var ensam med Ebba i mitt hus på landet. Vi satt i mammas och pappas säng när vi hörde något, som lät som en kastrull, ramla ner i golvet. Vi rusade ut, men sen när vi kollade så såg vi inget som hade ramlat eller något.


Google bild ;)




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback