» eXtra sjysst idag ;)

Sorry I did not update yesterday :( Det gick inte ens att logga in på blogg.se appen så alltså kunde jag inte blogga. Jäkla internet :( Men nästa gång jag åker bort ska jag göra massor av tidsinställda, om samma sak skulle hända.

Men nu är jag tillbaka och vi har precis lämnat av Marley hos Nora. Han var super gullig och blev jätteglad när han fick se dom. Fast han blev antagligen lite förvirrad också. Vi har ju liksom haft honom i två veckor och sedan kommer han plötsligt tillbaka till sin vanilga familj :O Hur gick det till??

Det var faktiskt väldigt kul på landet förutom att jag glömde min mobil hemma :( HEMSKT! Och jag förlorade ALLA mina matcher på wordfeud för att jag var borta så länge. Tiden gick ut ;(

Alla bilder från landet är på pappas mobil eftersom jag glömde min hemma men jag tog nyss en outfit bild som jag kan ladda över :)


Jag tänkte vara lite snäll och skriva var jag köpt alla kläderna också :)

Tjocktröja - H&M
Tights - H&M
Sockor - H&M
Kortbyxor - Barcelona

Yesbox, now you know :)




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback