» En liten inflammation

Det är ju kul att när man väl är på landet så sätter man sig istället och kollar på tv. Haha, jag och Ebba kollade typ på tv i en timme nyss.
Men innan det så jobbade jag faktiskt i typ 40 min så lite träning blev det ju.

Jag skrev ju förut en lista på allt jag kände behov av att göra, nu är två problem lösta ;)
Träna - jag har tränat lite här och så ska mamma och jag köpa någon form av träningskort på f&s. Yeey! :)
Shoppa - jag och mamma har bestämt att vi nästa helg ska ta en tur till nacka forum och köpa lite saker som jag behöver. Kulkul :)

För några dagar sedan upptäckte jag någon liten grej på halsen som gör väldigt ont. Mamma tror att det kan vara en brosk inflammation. Och förut idag så busade jag och Ebba lite och då råkade hon slå till mig på den så nu har jag ännu ondare. :(




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback