» Skojbråk??

Oj, länge sedan jag uppdaterade! :O Eller kanske inte men jaja ;)

Jag gick hem till Nora efter skolan. Vi åt onyttigt och "lekte" skola. He he he. VÄLDIGT DRIVIGT OCH FLUMMIGT :D Fast det slutade tråkigt nog at vi började slåss. Asså seriöst, hehe. Nån hoppar på den ena på skoja. Den hoppar tillbaka och tids nog blir det allvar. BUSIGA! När vi slutade slåss så gömde jag hennes strumpa i kylskåpet och då tog hon min mobil. Och så var vi sura igen, haha :)

Vi gick iaf hem till mig efter ett tag och spelade ett KP-spel. Men då blev Nora sur för att hon bara vann två av fyra gånger (haha, kanske lite skoj sur då) så vi gjorde nåt annat. Till exempel som att busa med Marley i en evighet.
När Nora hade gått så fixade jag massor av julklappar och nu är jag äntligen klar med allt! :) Och imorgon är det jullov... SKÖNT!! :D Fast jag vet inte vad jag ska ha på mig... Några tips??





Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback