» not my cup of tea

Körde cooper testet vid åtta. Gick bättre än förra gången men bara 15 sekunder bättre. Jag kan ju skylla på att jag varit väldigt mycket sjuk, haha :) Det är nästan som att jag varit på gymmet idag. På marknaden så bar jag Marley (TUNGT) för att han inte skulle hoppa upp på alla människor och nu har jag kört kondition. Puh... sicken dag ;)

På marknaden köpte jag ett mysigt varmt hårband och tre par örhängen. Nöjd :D Bilder kommer. Men nu ska jag läga upp ett par bilder från övernattningen :)








Vi tog 269 bilder men jag är en trött tjej som vill sova och som inte orkar ladda upp fler bilder.

( har en header på G + ny bakgrund. Den här gången ska jag bli nöjd så jag slipper ändra )

PUSS♥





Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback