» Borde sova



Har tränat med mamma och Anna. Borde sova. Jag kommer dö imorrn om jag inte går och lägger mig nu, haha ;) Eller nej, inte dö bara sova lite på lektionerna. He he he. Jag är trött. Fast bara lite. Och hoppas att det här inlägget inte bilr alltför oläsligt. He he he. 

Nä nu ska jag nog gå upp och lägga mig i sägen med datorn. Kanske uppdaterar mer snart. Eller inte. Eller jo. VI FÅR SE HELT ENKELT. 

( NI VET HUR MAN BLIR PÅ KVÄLLEN. TORR HUMOR )

Ciao! 



therese
08 December, 2011 - 22:22 / BLOGG: http://ttessanliindgren.blogg.se/

Hej! Nu har jag utset 7 deltagare till veckans blogg så gå in och kolla om du blev en av dom och sedan om du blev en av dom 7 deltagare så försök att få så många röster du kan för det är många fina bloggare med och tävlar om platsen!



..och för dom som inte kom med så kommer det mer tävlingar senare!

puss&kram och LYCKA TILL /therese


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback