» Smycken

Godmorgon, du som läser detta!

Idag har jag inga planer för dagen förutom tjejkväll vid sex och fixa Nora vid fem. Tjejkvällen har nämligen barbietema, haha x) Man sover över där så efter sex så kommer inga fler inlägg. 
Jag kommer såklart fota.

                                                                                                                                                                        

Igår kväll såg mamma och jag på en film som heter Flickan som föll överbord. Det var en amerikansk komedi och den var verkligen askul :)

Men jag innan det så satt jag och läste Keelas blogg. Jag kollade på hennes pärlplattesmycken och då så fick jag för mig att jag också ville göra såna. Inte like fina som hennes såklart men jag ganska nöjd.


OH och WOW



Smiley




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback