» it is forbidden to copy any of the pictures on the blog without my permission

Mosh!

Förlåt för sen uppdatering. Men jag är en busy girl så det får ni leva med ;)

                                                                                                                                                                       

Idag hade vi lång dag, eller inte så lång men iaf så slutade vi tre. Vi hade Idrott, matte, No, So och musik. Till lunch var det en slibbig ungersk gryta. Inte den bästa maten men ätbar.

Efter skolan var jag med Nora ganska länge. Vi bakade chokladbollar, åkte longboard, hade picknick i trädgården och fotade. Funny! Bilderna kommer lite längre ner :)

Till middag åt jag köttbullar och potatis. Mumsi! Och vi (pappa, Ebba och jag) hade sjukt kul ^_^ Ebba satt och ritade och då höll pappa ketchupflaskan över Ebbas bild och sa och det kom blooood! Men just då råkade korken till ketchupen gå upp och Ebbas fina gubbe blev helt röd! :D Gissa om vi skrattade...

Bilder

My outfit today


Jammie :P















Ja, där har ni några exempel på vad Nora och jag sysslade med idag ;)


                                                                                                                                                                


Imorgon har jag sovmorgon vilket innebär att jag antagligen kommer att blogga.

Jag kommer också gå hem till mormor efter skolan. Det blir blogging där! :)


See ya♥




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback