» lång dag med tunga brudar

Hej:)
Imorse var jag med Alma i ngr timmar, Vi kollade runt lite på datan, läste barn böcker, hoppade stutsmatta (både almiss och jag kan göra cp-snygga volter enligt moi :D) och åt mackor med ost (viktig info).

  

När jag sen kom hem vid två var gästerna inte långt efter. Äppelpaj med vaniljsås och glass samt mammas hemgjorda flädersaft var det vi bjöd på. Gott!

Senare när jag, bebban och effie satt på mitt rum så fixad jag lösnaglar till skolstarten. Jag blev riktigt nöjd!

prylarna är köpta på kicks och tradera.

Efter att dom hade åkt så var jag ute och åkte longboard med nora.


Kram kajsa



Anna
14 Augusti, 2011 - 22:39 / BLOGG: http://annasotiiz.blogg.se/

Är det tippar eller lösnaglar?


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback