» Sjuk idag

Hello!

Idag är jag sjuk :( Jag har fortfarande ont i halsen och så är jag trött. Men när ni som följer min blogg kommer hem och ska titta om jag har skrivit något så ser ni att jag har skrivit massor! För det kommer jag göra. Man har ju inte direkt så mycket annat att göra. Fast helt ledigt blir det inte. Jag måste plugga franska. Fast i och för sig så är franska rätt så kul. Vi har ju en bra lärare i det.

                                                                                                                                                                       

Eftersom jag hade glömt att lägga in grimars bilder i förrigår och igår så la jag in tre idag och fem tidsinställda. Då kommer dom komma varje dag vid olika tider.

Nu ska jag fixa lite med bloggen och kolla in fokiwa.

Hoppas att ni får en bättre dag än mig♥




Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback