» Shoppa

Hello! :D

Idag har jag som sagt shoppat med mormor men efter som internet laggar och det bara funkar på Ebbas och Daniels datorer så kan jag inte lägga in bilderna förs kanske imorrn eller senare :(

Men iaf så köpte jag tre linnen varav två var svarta (Vero Moda, H&M)och ett var röd-vit randigt (H&M), en svart tajt t-shirt (Vero moda), svarta stumpor (Kappahl), en snygg svart tjocktröja (H&M) och en tränings topp (stadium).

Jag har också fått andra småsaker.

Idag träffade jag Anna. Ja ni kan ju läsa vaf som hände på hennes blogg.


Imorgon ska jag vara med Anna och senare spela badminton med Nora och köpa nytt rack :)

Ses



Anna
16 Augusti, 2011 - 21:38 / BLOGG: http://annasotiiz.blogg.se/

Kommer att bli så kuuul


Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback