» Alvins söta katt ♥

Hello!

Idag var det den allra första skoldagen. Vi hade engelska, no, svenska och bild. Andra mentorsgruppen hade
NO(labrationer) också. Haha :) Fast vi kommer ha det nästa vecka istället :(

Jag har också börjat andvända mitt skåp (intresseklubben antecknar -.-) :D

Imorgon har vi idrott som första lektion. Prutt :/ Då måste man antingen gå tidigare till skolan eller gå till skolan
i gympa kläderna. Jag tror nog att jag går redan ombytt.

                                                                                                                                                                     

Efter skolan var jag idag med Nora. Först plockade vi äpplen (jag från marken och Nora från trädet) men sen gick
vi över till Alvin och Leo där vi körde burken. Vi hälsade också på Alvins megasöta kattunge. Dom kallar
henne/honom för Kebab. Haha, stackars katten ;)



Hihi! Vad duktig jag är som kan lägga ut egna videoklipp :)

Vi ses! ♥



Kommentera inlägget här:

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lovar ska inte säga till nån)

Har du en blogg också?

Kommentar:

Trackback